Müşteriler

YAPI KREDİ BANKASI

Yapı Kredi, Süreçlerini Simülasyon ile İyileştiriyor

Süreç İyileştirme Projesi [2011]

Bankacılık sektörünün lider oyuncularından Yapı Kredi, müşterilerine yönelik tüm kurumsal süreçlerinin iyileştirilmesi kapsamında yeni bir proje gerçekleştiriyor. Projeye danışmanlık veren SELCO ekibi, iş süreçlerinin modellenmesi ve simülasyona aktarılması konusunda Yapı Kredi Süreç Geliştirme Ekibi’ne destek veriyor.

Simülasyon, tasarlanan yeni iş süreçlerinin çalışan verimliliği, iş tamamlama süreleri ve müşteri hizmet seviyelerine olan etkilerinin çok boyutlu olarak analiz edilmesini sağlıyor. Bunun yanında, geliştirilen iş yönetim kurallarının yaratacağı etkilerin sanal ortamda tespit edilmesine imkan tanıyor.

Simülasyon tekniğinin kurum içinde kullanım sürekliliğinin sağlanması için süreç geliştirme uzmanlarına yazılım eğitimi konusunda destek veren SELCO, sahip olduğu bilgi birikimi ve tecrübesini projenin her aşamasında paylaşarak, Yapı Kredi içinde oluşturulmak istenen simülasyon yetkinliğine katkıda bulunuyor.

Yapı Kredi, bireysel ve kurumsal müşterilerin daha hızlı ve etkin hizmet almasını sağlayacak olan bu proje kapsamındaki çalışmalar ile ‘üstün ve kalıcı müşteri memnuniyeti’ stratejisini güçlendirerek, sürdürülebilir büyüme hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.


Benzer Referanslar